ukens leserspørsmål #21

Categories SPØRSMÅL

Hvilke bøker anbefaler du?
Twilight-sagaen, idas dans og regines dagbok

Vasker du conversene dine?
Ja, jeg vasker conversene, eller mamma gjør det for meg!

Hvor mange tommer har du på pcen din?
Den er 15 tommer.

Skal du noen gang kjøpe mac?
Jeg har planer om å gjøre det når jeg evt. får skattepengene mine!

Farger du brynene ?
Nei, jeg farger ikke brynene mine – det er naturlige!

Hvordan blir man sponset?
Når jeg blir sponset, så sender jeg mail til enkelte og enkelte sender mail til meg. Enkelt og greit, du kan også bli med i ulike programmer for og evt. kunne bli sponset med ulike produkter.

Er du fornøyd med navnet ditt?
Ja, jeg er veldig fornøyd!

Hvilke serier anbefaler du?
Grey’s anatomy, gossip girl & criminal minds.

Hva het ungdomsskolen du gikk på?
Ytre Herøy Ungdomskole

Syns du det er gøy å blogge?
Ja, det er veldig gøy og blogge, selvom jeg ikke har vært verdens flinkeste i det siste.

Er du og Frida bestevenner?
Vi er mer gode venner tror jeg, vi har ikke vært så mye sammen utenfor jobben. Vi jobber egentlig mest sammen.

Liker du dialekten din?
Den er da grei, selvom jeg bare snakker sunnmørsk når jeg er på sunnmøre eller er andre steder med folk fra samme plass som meg. På resturangen så var det en familie som er fra der bestefaren min bodde, og jeg begynte og snakke sjåkvær med en gang, ofc. etter og ha spurt hvor de var fra. hehe!

Har du din naturlige hårfarge?
Nei, jeg har ikke min naturlige hårfarge, den har jeg ikke hatt siden første året på vgs – helse og sosial!

Såg du på paradise hotel?
Nei, jeg såg ikke årets paradise.

Liker du hotel cæsar?
Ja, det er ganske gøy – liker spesielt det som foregår nå mellom Runa og Storm, dessverre er det jo sommerferie!

Hvordan redigerer du bildene dine, når du gjør det?
Bruker photofiltre.

Hvilke kamera har du?
Canon EOS 550D.

Har du planer for resten av livet (studier)?
Skal bli førskolelærer som kan jobbe både i barnehage og på barneskolen fra 1-4 klasse.

Bruker du noe leppestift på leppene dine?
Nei, jeg bruker ikke leppestift, bruker kanskje litt lipsyl som eos.

Retter du håret ditt?
Ja, det gjør jeg men det er sjeldent.

10 kommentarer

10 thoughts on “ukens leserspørsmål #21

  1. Har du noen planer for sommeren?
    Leser du noen blogger? Og har noen av vennene dine blogg?
    Kan du lage ett innlegg om sminken du bruker?
    Hvor høy er du?
    Elsker den blå shortsen, hvor er den fra?
    Bruker du maskara på nedre vippe?
    Har du lyst til å ta hull i navlen? Har du lyst på tatovering?
    Har du vært i noe forhold dette året?
    Har du feiret bursdagen din enda?
    Hvor mange forhold har du hatt?
    Vært på en diett?
    Møtt en spesiell som har endret livet ditt?
    Hva tenker du på nå?
    Sovet i en annens seng?
    Fått en jobb?
    Gjort noe du angret på?
    Den siste personen som ringte deg?
    Når var siste gangen du følte deg flau?
    Har du noen gang vært forelsket?
    Har du noen gang fått ditt hjerte knust?
    Har du noen gang knust noens hjerte?
    Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem?
    Har du hatt flere enn 5 faste forhold i ditt liv?
    Savner du noen akkurat NÅ?
    Er du lykkelig?
    Hvilken bakgrunn har du på dataen din nå?
    Skal du ha deg macbook pro eller macbook air?
    Kan du lage et fakta innlegg om deg selv?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *