Ukens leserspørsmål #20

Categories SPØRSMÅL

Hvor har du kjøpt Jeffery Campell skoene dine? De er kjøpt hos Nelly!

Merker at stilen din blir finere nå! Syns du selv at stilen din  har endret seg i det siste? 

Hva syns du om Hunter-støvler? De er fine, men har ikke gått til stedet og kjøpe noen selv (enda).

Hva var ditt favoritt antrekk i april?

Hvordan har du det akkurat nå? Jeg har det veldig bra, takk som spør! 

Må man være 18 år for å jobbe på Resturang Fosnavåg Brygge? Nei, du trenger ikke være 18. 

Hvor gammel var du da du fikk din første kjæreste? Jeg var 16.

Hvor lang tid har du spart til håret ditt, og farget du håret ditt? Jeg sparer mellom vært frisørbesøk. 

Hvordan var det liksom du og kjæresten din ble sammen? Når jeg og kjæresten min ble sammen var det som dans på roser, noe som det fremdeles er. Jeg er så veldig forelsket i han, og jeg savner han når jeg ikke er sammen med han. Av og til kan det være svært ille til tider. Men vi fant ut at vi bare skulle bli sammen for vi likte hverandre begge to.

Har du noen gang vært i New York? Nei, jeg har ikke vært, men jeg har veldig lyst!

Hvordan har du og kjæresten din det? Vi har det veldig bra sammen. 

Svar er du på mail fra lesere?
Ja, jeg svarer på mail – når jeg får mail fra leserne mine! (sjeldent)

Hvor lang tid bruker du foran speilet? I følge søsteren min bruker jeg kanskje 30 minutter (spesielt før skolen / arbeidsdag)

Bruker du mye tid med kjæresten din? Jeg bruker den tiden vi har når vi har muligheten til det siden begge har jobb + at jeg går skole.

Er Fosnavåg et typisk turiststed, altså er det noe “spesielt” å se der? Ja, det vil jeg faktisk si at det er, spesielt om sommeren da kryr det av turister. 

Hva gjør du på Fosnavåg Brygge? Gjør du det alle andre gjør, for du er jo 20? Jeg gjør det alle andre gjør. 

Hva syns du om din egen stil? Den har blitt bedre med årene, ser stor forandring.

Hva er det beste du vet med kjæresten din? Han er verdens beste, hærligste og veldig omtenksom.

Kjøper du mange tynnestrømpebukser i løpet av ett år? Det blir en del, spesielt om sommeren.

Hvor mye koster den blomstrete gjennomsikte toppen? Den koster 199 kr og er kjøpt på CUBUS!

Hva gjør du med huden din før du legger deg? den er så fin. Har du aldri slitt med kviser o.l? Jeg bruker en rensepakke fra pernilles qlinikk som heter exuviance og pakken inneholder en ansiktsmaske, dag krem, balanse toner, rense gel og nattkrem. Det er uten parfyme, og siden jeg reagerer på parfyme og all sminke bortsett fra bare minerals eller i.d. bare minerals så blir det en del som går til sminke. Men alle disse produktene som jeg bruker i ansiktet kan brukes i flere mnd før jeg evt. må gå til innkjøp av nytt.

Hvor mye penger bruker du på klær og lignende i løpet av en måned? Egentlig alt for mye , om dere spør meg .. men har blitt flinkere til og spare pengene de siste 2 mnd. 

Har du noen gang blitt mobbet? Ja, jeg har blitt mobbet. Ble mobbet på barneskolen og ungdomskolen. Så vis dere vil vite mer, kan jeg gjerne skrive et innlegg om dette.

Har du noen fobier? Jeg hater edderkopper, har litt høydeskrekk og sliter med presentasjonsangst.

Hvordan har du det nå? jeg har det veldig bra takk for at du spør, er nok den hyggligeste kommentaren jeg har fått hittil i ukens spørsmål.

Hva kom du oppi eksamen i tiende klasse? Jeg hadde engelsk skriftlig og skulle ha munnlig naturfag, men jeg ble sykemeldt og tatt ut av skolen pga at tanten og søskenbarnet mitt døde i det tidsrommet.

Kommenterer du på andre blogger? Ja, jeg kommenterer andre blogger, og jeg skriver konkret kommentarer, jeg legger aldri igjen at de må kommentere min blogg for det er egentlig opp til eget ønske fra den bloggeren som får kommentar fra meg. 

Hvor jobber du? Resturang Fosnavåg Brygge som servitør.

Noe du vil forandre i livet ditt akkurat nå, og hvorfor?
Nei, det er ikke noe jeg vil forandre på livet mitt  akkurat nå , det er perfekt med småfeil. 

Den største forandring fra ungdomskolen til VGS? Leksemengden og timeplan

Kan du blogge om presentasjonsangst? Ja, kommer til og lage eget innlegg om det , dette spørsmålet har jeg ventet lenge på!

Bruker du antrekkene dine om igjen? Eller er det engangs bruk? Bruker antrekkene mine om igjen og om igjen. 

Vil du melde deg på Paradise Hotel når du blir eldre? Nei, det hadde virkelig ikke falt meg inn og melde meg på der. 

Når du skal bestille ting (klær, sminke, o.l) fra nettet, hvordan vet man AKKURAT hvilken størrelse, farge osv som passer deg? Det er et stort mysterium i seg selv, er ikke alltid at det passer perfekt, så av og til blir det bom kjøp og merker det heldigvis før jeg tar av lappen på plagget, så noen ganger blir det returnert, vis ikke så spør jeg søsteren min om hun liker det, og vis hun gjør det så får hun bruke plagget istede for meg. En utrolig fin ordning, når du har en søster med samme størrelse i klær som DEG!


Noe dere lurer på til neste ukens spørsmål? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ukens leserspørsmål #20

  1. Hvor brei er senga di?
    Hvilke bøker anbefaler du?
    Vasker du conversene dine?
    Hvor mange tommer har du på pcen din?
    Skal du noen gang kjøpe mac?
    Farger du brynene ?
    Hvordan blir man sponset?
    Er du fornøyd med navnet ditt?
    Hvilke filmer/serier anbefaler du?
    Hva het ungdomsskolen du gikk på?
    Syns du det er gøy å blogge?
    Er du og Frida bestevenner?
    Liker du dialekten din?
    Har du din naturlige hårfarge?
    Såg du på paradise hotel?
    Liker du hotel cæsar?
    Hvordan redigerer du bildene dine, når du gjør det?
    Hvilke kamera har du?
    Har du planer for resten av livet (studier)?
    Bruker du noe leppestift på leppene dine?
    Retter du håret ditt?
    Kan du lage sminkevideo?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *