antrekk, 19.05.2012

Categories ANTREKK

Long time, no see! Må si det er utrolig deilig og kunne bruke noe annet enn den røde russebuksa og genseren, selvom genseren er skikkelig behagelig. Elsker store hettegensere! Men nå som russetiden er over betyr det antrekk, mote og skikkelig hverdag her igjen på bloggen, selvfølgelig er det alltid like gøy og få skrive skikkelig, selvom jeg vet jeg ikke har oppdatert skikkelig de 17 dagene jeg har vært russ, selvfølgelig så var jeg flink til å oppdatere dere ang. russeknuter den første uken. Er iallefall en russetid jeg aldri kommer til og glemme! Har jo vært med verdens beste venner, og hadde virkelig ikke overlevd russetiden uten broren min, henrik , Lene og Anne Lise. Men nå er det back to normal, og bloggen skal oppdateres. Dere vet … eksamen? :s

/ nelly bukse / din sko støvletter / exit dongrijakke / bik bok topp / privat kjøper solbriller / gave smykke / glitter øredobber /

HVA SYNS DERE OM ANTREKKET?

15 kommentarer

15 thoughts on “antrekk, 19.05.2012

  1. Therese: selvom jeg har vært edruruss, har det vært hærlig og feire med venner, en har det like gøy uten alkhol som med ,, dessuten noen må jo få hjem de som skal dersom de ikke klarer det selv 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *