Starten på russefeiringen!

Categories RUSS

Beklager veldig for at det ikke ble oppdatering på bloggen i går, når jeg var hjemme fra skolen gikk det til og gjøre seg klar til en awsome russefering med alle mine kjære medruss og klassekamerater. Kvelden i går var en stor SUKSESS! Hadde det jo helt fantastisk på russedåpen, og vi alle ble døpt og alle fikk russenavn. Feiring var helt ekstrem, og dette er nok en russedåp jeg aldri kommer til og glemme. Var også noen blogglesere som kom bort til meg, utrolig koselig! Forresten dere fikk ikke russekort.


Herøyruss: Rebekka og Hanne, Ulsteinruss: Thea, Marthe Sofie og Janett.

Gleder meg virkelig til fortsette en fantastisk russefering sammen med verdens hærliiiigeste HERØY VGS!

1 kommentar

1 thought on “Starten på russefeiringen!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *