Ukens leserspørsmål #17

Categories SPØRSMÅL

Hva er din favoritt TV-serie? Gossip girl, pretty little liars, greys, hotel cæsar og CSI.

Hvordan størrelse har du i den vinrøde blusen fra BikBok? Den er i størrelse M (38/40)

Svarer du alltid på mail fra leserne? Ja, det gjør jeg .. selvom jeg kanskje ikke alltid er like rask.

Hvor mye kostet det for en middag på jobben din? Vis du lurer på for en 3 retters blir det rundt 500 kr og dette er også med drikke, velger du bare hovudretten + drikkevare (utenom vann) blir det rundt 300 kr.

Hva tror du at du gjør om fem år? Jeg tror kanskje jeg er ferdig på høgskolen og har evt. funnet meg en jobb jeg vil trives veldig godt i , som de fleste vet ønsker jeg og jobbe med barn og vil bli førskolelærer som kan jobbe både i barnehage og fra 1-4 klassen. Og rekner kanskje med at jeg har fått stiftet egen familie.

Dekker BareMinerals foundation(?) ja, jeg syns den dekker veldig bra, dere som leser bloggen min ser det på bildene jeg legger ut av meg selv her på bloggen.

Har du noen gang vært i London? nei, har ikke! Men jeg har veldig lyst.

Hvordan har du hatt det i dag? Jeg har hatt det utrolig bra i dag, og takk som spør.. Så utrolig koselig at leserne mine spør hvordan jeg har, blir alltid like rørt!


Noe du lurer på til neste ukens leserspørsmål? 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Ukens leserspørsmål #17

  1. Kan du lage innlegg av romme ditt?
    Hvordan fikk du så langt hår?
    Hvor kjøper du klærne dine?
    Kan du legge ut bilde av favoritt kjolen din?
    Hvor er skjorta di fra (den i headeren før russeheaderen) ?
    Kan du legge ut link til spillelista di på spotify?
    Hvilket kamera har du?
    Hvor høy er du?
    Når har du bursdag?
    Hvilken retttang bruker du?
    Når begynner du og slutter på skolen i ukedagene?
    Hvor mange søsken har du og hva heter de?
    Hva kostet speilrefleksen din?
    Hvem tar bilder av deg?
    Hvor mange anmerkninger har du?
    Når begynte du med sminke?
    Bruker du veske eller skolesekk på skolen?
    Tjener du penger på bloggen?
    Hvilken størrelse har du på bildene dine?
    Hva heter du twitter?
    Har du instagram?
    Hvor gammel er du?
    Hvilken mobil har du?
    hvor kjøper du sminke produktene dine?
    Leser du alle kommentarene dine?

  2. Har du god selvtillitt?
    Hvilket år er du født?
    Er foreldrene dine skilt?
    Er du singel?
    Retter du håret ofte?
    Har du hatt regulering?
    Hvor har du kjøpt den blå parkasen+
    Kan du filme med canon EOS 550D?
    Hva er din favoritt nettbutikk?
    vet foreldrene din at du blogger?
    Kan du legge ut et bilde av deg og søsteren din?
    Godkjenner du lesere på facebook?
    Leser du innboksen din på blogg?
    Hvor mange går i klassen din?
    Hvilken nettside handler du mest på?
    Hvordan betaler du når du handler hos nelly?
    Liker du matte?
    Går du ofte uten sminke?
    Kan du vise oss klesskapet ditt?
    Er du en beliber?
    Har du hyttE?

  3. Hvor er Kvalsvika?
    Hvem tar outfit bildene dine?
    Kan du vise huset ditt invendig?
    Hva syns du om lesbiske?
    Elsker du og blogge?
    Er du stolt av å være sunnmøring?
    Hvorfor skriver ikke du nynorsk siden du bor på sunnmøre?
    Når ble bloggen laget?
    Har du guttevenner?
    Har du kjæreste?
    Har du kysset noen før?
    Shopper du mye?
    Hva skal du gå etter videregående?
    Er du glad i stå på ski?
    Hvor gammel er søsteren din, Hanne?
    Har du noe imot toppbloggerene?
    Har du faceboook side?
    Liker du sushi?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *