ukens leserspørsmål #15

Categories SPØRSMÅL

Hvem tar outfit bildene dine? Lillesøster eller selvutløser + stativ.

Vil du ha macbook air eller macbook pro? Macbook pro

Hvor har du kjøpt selvutløseren din? NetonNet

Favoritt serier? The secret life of american teenager, gossip girl, medium, vampire diares, ++

Elsker du og blogge? Ja, det gjør jeg!

Retter du håret ditt? Ja , noen ganger.

Er du stolt over å være sunnmøring? Ja, det er jo ikke så ille.

Hvor mange land har du vært i? Skal vi se .. Tyskland, Polen, Sverige og Shetland.

Ser du mye på tv? Jepp, jeg gjør dessverre det.

Syns du bloggen din har forandret deg? Ja, den har gjort meg sterkere til sinns.

Farget håret ditt før? Ja, utrolig mange ganger!

Kan du vise romme ditt? Det ligger to videoer av romme mitt ute på bloggen alt, skal jeg lage en tredje?

Hvor høy er du? 156.5

Hvor redigerer du bildene dine? Picasa og Photofiltre.

Har du noen små søsken? Ja, en lillesøster på 15 og en lillebror på 19.

Når ble bloggen laget? Februar 2009.

Hvor har du kjøpt conversene dine? Etter flere returer .. ble de kjøpt i Ulsteinvik på skoringen.

Har du hatt regulering? Ja, det har jeg!

Hvilket kamera bruker du? Canon Eos 550D.

Hvor får du inspirasjon til romme ditt fra? Den kommer ut av det blå + jeg blir inspirert av vintage.

Har du guttevenner? Nei, vil ikke si det.

Har du kysset før? Ja.

Shopper du mye? Det kommer ann på. Har noen perioder jeg shopper mye og andre lite.

Hvor kjøper du de fleste kjolene dine fra? Nelly.com

Er du glad i å stå på ski? Nei, jeg er ikke det! Sist jeg sto på ski havna jeg i en sykebil.

Har du kjøpt speilrefleksen din selv? Jepp!

Bruker du extensions? Ikke nå, men har gjort det tidligere!

Hvilket år ble du født? 1991.

Hva er det meste med og blogge syns du? Det er mye forskjellig. Elsker å lese alle kommentarene deres og skrive – så det blir dannet minner om tiden, for jeg kommer jo selv til og lese tilbake alt dette som jeg har skrevet nå de årene med blogg – når jeg blir eldre, å se tilbake på hva jeg skrev i 2009, spennende!

Hva er ditt forhold til røyk og snus? jeg har ikke noe imot folk som gjør det, men jeg har ikke planer om å starte selv.

Hvem var du sammen med i slutten av mars? Denne herligheten her! ♥


Er det noe du lurer på til neste ukens leserspørsmål?

5 kommentarer

5 thoughts on “ukens leserspørsmål #15

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *