Ukens Leserspørsmål #13

Categories SPØRSMÅL

Kan du ha gjestebloggere? Ja, kan da prøve på det .. noe som melder seg frivillig? hehe.

Er du aldri med Frida mer? Joda, jeg er med frida, men det er mest på korøvinger .. som jeg har sagt tidligere, vi går på forskjellige skoler og har forskjellige vennekretser, men vi har fremdeles like god kontakt med henne som jeg alltid har hatt.

Kan du skrive litt om hvordan det er og gå allmenn påbygging og hva du gikk før du startet der?

Leser du alle kommentarene dine? ja, jeg leser alle som jeg får inn .. men jeg er ikke like flink til å svare på alle sammen , men det skal jeg bli bedre på! Dere gjør hverdagene lysere med og gi meg så positive kommentarer.

Hvem av disse toppbloggerne liker du best; tcmn eller sophieelise? Sophieelise.

Er det lenge siden du har kjøpt deg noe? hehe .. nei, sist uke? 🙂

Hvor mange hull har du i ørene? Jeg har fem 3+2 🙂

Hvorfor farger du håret ditt så mye? jeg farger det “mye” for jeg er fornøyd med å skifte hårfarge, men det har kanskje noe med miljøet jeg lever i? 🙂

Har du forandret deg siden du startet og blogge for 3 år siden?  Ja, jeg har forandret meg utrolig mye fra det første bloggbilde til dagens bloggbilde. 

Har du mistet kontakten med Melissa? Nei, jeg har ikke mistet kontakt med Melissa, vi bor bare på forskjellige plasser, går på skole og jobber og har andre hverdagsliv. Men vi har kontakt over msn / facebook og av og til når vi møtes for og gå runden rundt bygda.

Noen tips mot å være skolelei?

Hvilken hårkur bruker du? Bruker en fra biosilk, men vurderer og bytte, har dere noen forslag om hårkur for farget hår?

Kan du snakke flytende filipinsk? Hvis ikke hva slags ord kan du? Flytende, så flink er jeg ikke! Men jeg kan noen enkelte ord, selvfølgelig vet jeg ikke om de ordene betyr noe men det var onkelen min som lærte meg dem en dag. Så om du er fra filipinene så kanskje du kan rette på meg om jeg har noen ord feil 🙂 

Kan du legge ut bilder fra da du var liten? Ja, det kan jeg 🙂

Har du ipod? Ja, har ipod touch 4.

Hvilket kamera har du? Jeg har Canon Eos 550D.

Har du flere søstre? Du er så SØT! Jeg har en lillesøster og en lillebror, så har bare en lillesøster.

Noe dere lurer på til neste Tirsdag?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *