mirabling konkurranse

Categories KONKURRANSE

Da starter jeg enda en liten konkurranse. Konkurranse er i samarbeid med Mirabling. Det blir tilfeldig trekning når jeg skal kåre vinnerne, ved enten hjem fra random eller lillesøster, men det blir 2 personer som vinner denne konkurransen. 

Konkurranse regler:

– DU må gå inn på mirabling sin hjemmeside.
– DU må velge deg et produkt i prisklassen 100-300 kr.
– DU må skrive din epostadresse/bloggadresse + navn, så kan jeg KONTAKTE deg!
– DU må huske og oppgi hvilken farge du vil ha (legg ved link til produktet) 
– DU må si i fra om det er til Iphone 3G/ 3GS/ 4.
– Link til siden er her

LYKKE TIL

26 kommentarer

26 thoughts on “mirabling konkurranse

  1. Jeg glemte og skrive at det var til Iphone 4! Men jeg er den som kommenterte først. Stine Nordtveit! 🙂
    Hvor tid trekker du vinneren forresten? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *