Er du brun & blid? (avsluttet)

Categories KONKURRANSE

Da starter jeg nok en konkurranse siden det er helg for meg, og ikke er noe annet spesielt og gjøre på en kveld som denne. Jeg skal trekke vinnerene i morgen og det blir tilfeldig trekning. Premien er et  solpass på 80kr med 20% mer soltid, en negelfil, hansker og klistermerke fra Brun og Blid. Det eneste dere trenger og gjøre er og skrive at dere vil være med i konkurransen med en eneste kommentar “jeg er med”. Dere kan skrive så mange kommentarer dere ønsker!  Jeg sier bare LYKKE TIL dere. Husk også ditt navn + mailadresse.

Vinnerene (2stk) trekkes : Fredag 10.02.2012 

116 kommentarer

116 thoughts on “Er du brun & blid? (avsluttet)

  1. Jeg har kommentert noen kommentarer nå, og grunnen til at jeg vil vinne er fordi jeg ønsker å gi solkortet til min venninne som snart skal til utlandet og prøver å ta litt sol før hun drar, så hun slipper å bli veldig solbrent og har litt farge før hun kommer ned til varmen 🙂
    Måtte den beste vinne!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *