ukens leserspørsmål #12

Categories SPØRSMÅL

Handler du ofte på nelly.com? Ja, litt for ofte! Men de har så mange nydlige kjoler.

Hvilke butikker har du mest klær fra?  Cubus

Liker du Nespresso eller starbucks? Har ikke smakt. Men liker veldig godt kaffe mocca og kaffe latte 🙂

Har du mange lesere på bloggen? Ja, har jo en del .. men sier ikke NEI til flere.

Hvilken tv-reklame liker du best? Når hun dama gifter seg med George Clooney i fylla 🙂

Hva er favoritt pålegget ditt? kokt skinke og fiskepudding.

Har du ofte “lættis” uten grunn? Ja, litt for ofte.

Røyker du? Nei, har heller ikke tenkt og begynne!

Bruker du leppestift? Nei.

Bruker du lipgloss eller lepsyl? bruker eos lipbalm.

Hvilken sang nynner du på ofte? Nynner ikke på noen sanger, synger heller!

Hvorfor begynte du og blogge? Først så var det for at det var en hobby som alle først drev med, men så ble det til at jeg ble for glad i blogging .. og ble tilslutt bloggavhengig. Så det er på en måte som og skrive en dagbok, selvfølgelig er den ikke like privat som en dagbok, men det er mye gøyere og skrive blogg, dokumentere deler av livet mitt og få kontakt med andre blogger.

Hva er din plan for fremtiden? Få meg en utdanning, få meg jobb og stifte familie 🙂

Har du hytte? Nei.

Har du båt? Nei, men pappa har båt.

Hvilken årstid er best? Sommeren og vinteren!

Hvor mange biler har dere? 3 .. (to av bilene er foreldrene mine sine og den tredje er broren min sin)

Hva er din favoritt katterase? Norsk Huskatt!

Hvem likte du av gutter i 8. klasse? Ingen.

noe du lurer på til neste “ukens leserspørsmål”? 

2 kommentarer

2 thoughts on “ukens leserspørsmål #12

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *