ukens leserspørsmål #10

Categories SPØRSMÅL

Har du falt på isen noen gang? Ja, hvem har vel ikke det når de har stått på skøyter?

Har du isbadet før? Nei.

Hva er ditt favoritt antrekk? 

Har du noen gang hatt en cowboy hatt? Ja, hadde en rosa en gang .. jeg og en venninne kjøpte på en messe!

Hvor bor du? Herøy kommune, Møre og Romsdal.

Er det mye trær der? Huset mitt er omringet av trær som pappa har plantet, og vi bor rett under en skog (nesten).

Føler du deg godt hjemme der? Ja, det er jo hjemme mitt .. her har jeg bodd i snart 21 år.

Har du vært på ungdomsfest? Nei, aldri!

Har du søsken? Kan vi se bilde? Ja, har en lillebror og ei lillesøster. (meg i sort)

Har dere mange raketter på nyttårsaften? Vi har ikke så veldig mye, eller vi har jo en del! 

Hvilken tv-serie beskriver deg best? hmmm … det var vanskelig og beskrive meg selv gjennom en tv-serie.

Hva liker du å se på tv? Jeg liker og se veldig mye, men favoritten er vel og falle på disney channel … 

Hva hadde du gjort uten facebook.com?  Hadde virkelig ikke overlevd, haha! Neida .. har jo bloggen 🙂

Er du like sjenert som søsteren din? Ikke nå lengre, takket være jobben på bryggen.

Lager du ofte middag selv? Egentlig ikke, siden mamma alltid (nesten) er hjemme når jeg kommer fra skolen.

Har du tenkt og kjøpe deg ny bil snart? Nei, jeg elsker den lille gule bilen min.

Hvor høy er du? 156.5 , broren min er høyere enn meg og Hanne .. Jeg og Hanne har nesten lik høyde, tror hun er høyere.

Skal du aldri begynne å smake alkohol? Sånn som når du er i selskap og slikt? Kanskje, en vakker dag!

Gleder du deg til å flytte på hybel til høsten? Vis det blir å flytte på hybel, vet ikke helt .. er jo ganske nytt for meg.

Hvilken pc har du? Jeg har en fra compaq.

Hvilke mobil har du? Har en fra HTC.

Hva het kosebamsen din? Jeg hadde en kosebamse som het max mekker (max mekker fra sesam stasjon)

Er du bortskjemt? Kan vel kanskje si at jeg er “litt” bortskjemt.



3 kommentarer

3 thoughts on “ukens leserspørsmål #10

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *