ukens leserspørsmål #9

Categories SPØRSMÅL

Har du barn? Nei, ikke enda!

Hvilken måned i året er best? Juni, Juli, August.

Når har du bursdag? 06. Oktober (midt i høstferien)

Hva slags sminke bruker du? Bruker sminke fra Bare Minerals.

Liker du max faxtor? Jeg var fast bruker før jeg fikk allergi mot sminke, så ja!

Hva fikk du i julegave i 2011? dvd spiller, klær, parfyme, pynteting, dvd , gavekort og penger

Fikk du det du ønsket deg? JA

Hva er din favorittmat? akkurat nå er kylling og laks store favoritter.

Spiser du ofte på MC’Donalds? Svært sjeldent.

Hva spiser du når du er på MC’Donalds? Happy Meal.

Hva slags klær bruker du? Bruker det som jeg føler for og gå i. 

Kan du vise favoritt antrekkene dine?  Kan gjøre det i et eget innlegg 🙂

Hvilken farge er din naturlige hårfarge? Der er min naturlige hårfarge.

Har du noen gang bleket håret ditt? Ja, jeg gjorde det når jeg nå gikk fra sort til rødt.

Liker du å farge det permanent? Ja, fargen blir mye bedre.

Hvilken hårfarge har du nå? fargen har blitt litt mørkere .. 


noen dere lurer på til neste dagens leserspørsmål?

4 kommentarer

4 thoughts on “ukens leserspørsmål #9

  1. Hva mobil har du?
    Hva pc har du?
    Er du bortskjemt?
    Gleder du deg til å flytte på hybel til høsten(mest sannsynlig)?
    Er du like sjenert som søsteren din?
    Lager du ofte middag selv?
    Møter du fulle folk hver gang du jobber kveld/natt på Bryggen?
    Har du tenkt å kjøpe deg ny bil snart?
    Hvor høy er du?Har på følelsen at begge søskena dine også er lave..
    Skal du aldri begynne å smake alkohol?Liksom sånn i selskap,når du skal kose deg og sånn..
    Håper du svarer på desse spørsmåla i neste “ukens leserspørsmål”!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *