Er du brun? Da må du være Blid! (avsluttet)

Categories KONKURRANSE

I samarbeid med Brun og Blid har jeg inngått en ny sponsor avtale med dem i 2012. I julen så har brun og blid sine arbeidere lagt ut forskjellige ting til oss bruker brun og blid flittig i vinterkulden, hvor dere kunne finne både hansker og neglefiler. Denne gangen skal dere få sjansen til og vinne touch glove hansker, neglefil + soltattoo her på min blogg. Det er ikke noe vanskelig dere trenger og gjøre for og delta!

Dere må skrive “jeg vil være med” + navn/mail. Slik jeg kan kunne kontakte nettopp DEG dersom du vinner! 

Minner også om konkurransen om og vinne deksel til din iphone lengre ned på bloggen her.

LYKKE TIL 

51 kommentarer

51 thoughts on “Er du brun? Da må du være Blid! (avsluttet)

  1. Åh, jeg vil jeg vil :d hadde såå lyst at jeg skulle komme på brun og blid å finne noen slike hansker 😛 men det var aldri noe der 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *