ukens leserspørsmål #8

Categories SPØRSMÅL

Hvordan får du tid til å blogge i hverdagen når du har skole og mye lekser + og være sosial? 
Jeg lager meg tid, selvom jeg både går skole og har litt lekser så får jeg dagene med blogging til å gå fremover. Dessuten så har du noen ganger hvor jeg må ta pause fra leksene, og det hjelper god del på konsentrasjonene selvom jeg ikke skriver hver eneste dag at jeg sitter med lekser, så gjør jeg det for å lære ikke bare for at det er lekser på planen.  

Hvordan får du selvtillit nok til å kjøre din egen stil? Din er så kul! Jeg elsker og være unormal, så det passer perfekt å gå i det jeg vil gå i , jeg bryr meg ikke om folk syns stilen min er rar .. jeg liker det og det er det som teller.

Er du fornøyd med ditt eget utseende? Ja, jeg er svært fornøyd.

Hvor ofte trener du i uka? trener veldig lite, men teller 2 timer i uka (gymtimen)

Jobber du? Hvis ja; hvor? Resturang Fosnavåg Brygge.

Hva er ditt forhold til musikk? Elsker musikk!

Har du noen gang vært i stavanger? Har kjørt gjennom, men ikke stoppet!

Når du poster dagens outfit, er det de klærne du har gått med på skolen den dagen? Ja, det er alltid klær jeg har gått med på skolen.

Hvordan har du råd til alt du kjøper? Jeg jobber. 

Hvor får du kles- og blogginspirasjon fra? Folk på gata, blogger som jeg leser og meg selv.

Hvilke blogger leser du? tcmn, sophieelise, annais, fannyba, martheborg og keths.

Favoritt butikker? Bik Bok, Gina Tricot, Cubus, Glitter og Nelly.

4 kommentarer

4 thoughts on “ukens leserspørsmål #8

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *