ukens leserspørsmål #7

Categories SPØRSMÅL

Hvor lenge har du blogget? Siden Februar 2009 på denne bloggen. I morgen er det 3 år med bloggen!

Ser du ned på mennesker som ikke har stil, og blikk de gir deg i byen? Nei, det gjør jeg ikke.

Er du deg selv 100% på bloggen din? Ja, jeg er meg selv 100%, men det er mye jeg ikke forteller her på bloggen.

Hva er ditt forhold til røyk, snus og drikke? Jeg har ikke noe imot ,men jeg røyker , snuser eller drikker ikke.

Er du flink til å spise sunt? Når jeg først går inn for det så, men jeg kan skli veldig fort fra igjen.

Hvem tar bildene av deg som du har på bloggen? Lillesøsteren min eller kamerastivet mitt.

Hvilke skostørrelse bruker du? 40-41.

Når fikk du ditt første kyss? Når jeg var 16.

Har du dyr? Nei, ikke nå lengre. Men hadde verdens fineste pus : 

Favoritt nettbutikk? Nelly.com

Favoritt sko? converes

Noe du lurer på til neste leserspørsmål?

1 kommentar

1 thought on “ukens leserspørsmål #7

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *