ukens leserspørsmål #6

Categories SPØRSMÅL

Hva er din største drøm? Få utdanningen jeg alltid har ønsket meg og stifte egen familie.

Hva liker du aller best med julen? Og være sammen med familien og de jeg er glad i. 

Hva drømte du om å bli når du var liten? Som de fleste jentene drømte jeg om å bli prinsesse.

Tar du mye solarium/selvbruning? Tar ikke så veldig mye sol, men jeg bruker ikke selvbruning.

Hvilke blogg leser du? tcmn, sophieelise, fannyba, annais, martheborg og keths.

tcmn vs. annais? om jeg må velge … ANNAIS.

Hvilket kamera har du? Olympus E510i.

Kunne du blitt venn med en tilfeldig leser av bloggen din? Ja, hvorfor ikke?

Hvor mange lesere har du ca. hver dag? mellom 300-500 , kommer ann på innlegg.

Yndlingsbutikk? Bik Bok.

Favorittpotetgull? Salt og Pepper.

Har du noen uvaner? Ja, hvem har vel ikke det?

Har du bodd i Herøy hele livet ditt? Ja, det har jeg gjort.

Når har du bursdag? 06. Oktober 

Har du røykt før? Nei.

Har du drukket før? Nei.

Liker du fotball, håndball eller noe annet? Liker volleyball

Hvor mange ganger i uken trener du? Trener svært lite.

Er du glad i å svømme? elsker og svømme.

NOE DU LURER PÅ TIL NESTE “UKENS LESERSPØRSMÅL”? 

2 kommentarer

2 thoughts on “ukens leserspørsmål #6

  1. Hva synes du det passer å si om man møter en blogger i byen og vil ta bilde? Blir det ikke litt rart å bare spørre “kan jeg ta bilde med deg?”, eller synes du det passer best?
    Har du mistet kontakten med Tina Marie, var ikke der bestevenner?
    Noen tips mot å være skolelei?
    Lurte bare på en ting, hvilken hårkur bruker du?
    Er du ikke god venn med Emilie Ingjerd noe lengre?
    Hvor var paljettkjolen din fra ? har du brukt den før? hvor blir de fleste kjolene dine kjøpt ? nettside? 🙂
    Hva bruker du mest penger på?
    Har du ipod, hvilken sort?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *