ukens leserspørsmål #5

Categories SPØRSMÅL

Tjener du dine egne penger? Ja.

Har du jobb? Ja.

Kan du gå uten sminke på skolen? Ja.

Hvilken venninne er du mest tullete med? Den som jeg er tullete med er Frida.

Kan du prøve å ha dagens klàdsel og videoblogg litt oftere? Ja, skal prøve og ha det mer.

Farger du håret ditt? Ja.

Er du adoptert? Nei.

Er GinaTricot i Fosnavåg? Nei, men vi får cubus i slutten av februar.

Napper du øyebrynene dine? Ja, men jeg gjør det ikke selv … gjør det hos Pernilles Kliniq.

Hvilket kamera bruker du? Olympus E510i.

Bruker du extensions? Nei, ikke nå lengre.

Hvorfor sluttet du å bruke løshåret ditt? Var det pga dokumentaren om India? Jeg sluttet og bruke løshåret mitt for jeg farget håret mitt lysere og jeg har ikke tenkt og skaffe meg løshår med det første for jeg føler jeg har sopass langt hår at jeg ikke trenger løshår. For dere som også lurer, så ga jeg bort løshåret mitt til ei jente som går i Koret.

Hvor er skoene dine fra? (de høye sorte) De er fra Nelly.

Bor du i Fosnavåg, eller hvor langt fra byen bor du? Nei, jeg bor ikke i selve Fosnavåg. Jeg bor i Kvalsvika, som ligger ca. 15-20 minutter unna med bil eller scooter. 

Liker du twilight? Elsker twilight.

Hvor jobber du? Resturang Fosnavåg Brygge som servitør.

Har du noen gang tenkt å flytte fra hjemstedet? Ja, det tenker jeg ofte på hvor jeg vil bo etter ferdig med utdanning.

Noe dere lurer på til neste “ukens leserspørsmål”? 

1 kommentar

1 thought on “ukens leserspørsmål #5

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *