ukens leserspørsmål #4

Categories SPØRSMÅL

Når begynte du med sminke? 8.klassen!

Er det mange i klassen din som vet om bloggen din og leser den? Jeg vet at de fleste jentene i klassen vet om bloggen, siden mange av dem var med i julekalenderen i desember 2011, men jeg vet ikke om de leser den daglig.

Hvor kjøpte du den blå parkas jakken som du hadde på deg på et bilde du hadde på bloggen tidligere?


Den er kjøpt cubus, fikk den av mamma og pappa i julegave 2011. 

Hvor mange venner har du på bloggen? 600 stk.

Hvor mange sidevisninger har du på bloggen hverdag? Det kommer ann på hvor mye jeg blogger i løpet av en dag, men burde vel blogge (minium) 5 innlegg daglig! Har mellom 100-400 stk.

Kjenner du Helensævik, blogger fra Fosnavåg? Jeg vet hvem hun, for jeg bruker og handle på butikken hun jobber på, utrolig snill og koselig dame. Så hadde faktisk ikke hatt noe i mot og bli bedre kjent med henne siden vi er fra samme “by”. Jeg har også snakket litt med henne.

Hvor er den rosa rettetangen din fra? vil du anbefale den? Den er fra Expert, og ja jeg anbefaler den virkelig. Men jeg vet ikke om de selger den lengre på butikken.

Hvor mange skopar har du? 15 skopar.

Hvor mye penger bruker du på mat i uken? litt for mye, det meste går til mat som blir kjøpt i kantina.

Hvilket redigeringsprogram bruker du til bildene dine? Bruker photofiltre og Picasa 3

Kan du lage et innlegg med sanger du liker akkurat nå? Ja, det kan jeg gjøre for dere.

Hvor mye koster earcuffen og må man ha hull i øverste øre for å bruke den? Den kostet 49.50, og nei, du må ikke ha hull øverst i øret for å bruke de som du får kjøpt hos glitter

Hvilken foundation bruker du? Jeg bruker foundation fra BareMinerals. 

Har du og Frida ett forhold der dere kan snakke om alt? Ja, vi kan snakke om det meste når vi først snakker sammen.

Savarer du på alle spørsmålene du får inn i ukens leserspørsmål? Ja, det gjør jeg.

 

hva syns dere om spørsmålene?

4 kommentarer

4 thoughts on “ukens leserspørsmål #4

  1. Når man går på allmenn påbygging, har man fremmedspråk som tysk, fransk, spansk o.l da?
    Hvor gammel var du da du fikk jobben på badeland i herøy?
    Bor du midt i byen i Fosnavåg, sånn at det ikke tar veldig lang tid å gå ned dit?
    Hvor er skoene dine fra? Sinnsykt fine!
    Kan du ha gjestebloggere?
    Leser du alle kommentarene dine?
    Hvem av disse toppbloggerne liker du best; tcmn, martheborg eller annais?
    Har du forandret deg siden du startet og blogge?
    Lurte bare på en ting, hvilken hårkur bruker du?
    Du har så sykt fin hud, hvilke produkter bruker du på huden din ?
    Kan du legge ut et bilde av deg fra da du var liten?
    Hvor mange år er du?
    Hva ville du gjort om noen ringte deg med skjult nummer?
    Ganske random spørsmål, men har du tips til frokost en vanlig skoledag?
    Hva har skjedd med stilen din? DU er ikke lengre sjenert.
    Hva heter skriften på headeren din?
    Hvor mye koster klokken du bruker til outiftsen dine?
    Svarer du bare på de spørsmålene som kommer inn på “ukens spørsmål”-innleggene, eller blar du deg gjennom alle spørsmål?
    Bleker du tennene dine, og har du hatt regulering?
    Hvilken størrelse bruker du på bildene dine?
    Har du tenkt på hva du vil bli når du blir eldre?
    Hadde du noen jobberfaring før du søkte på jobben du har nå?
    Hvilken størrelse bruker du i klær?
    Når har du bursdag?
    Er det lenge siden du kjøpte den blusen? Har lett etter den!
    Bruker du å ta sol, siden du er så brun?
    Spiller du Wordfeud? Isåfall, hva heter du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *