ukens leserspørsmål #3

Categories SPØRSMÅL

Kan du lage et innlegg om hvordan du kombinerer plagg? siden du har sykt fin stil! Ja, det kan jeg gjøre.

Hvilken mobiltelefon har du? Jeg har HTC.

Har du koseklær i klesskapet ditt? Ja, jeg har noen kosedresser – rosa, blå og hvit.

Hva syns du om tcmn og sophieelise? De virker som helt ok jenter, som blogger sykt bra. Leser bloggen til sophieelise hver eneste dag og jeg syns virkelig ikke noe galt om noe av jentene, og de fortjener og ligge på topplisten. 

Er det kleint når noen i familien din tar outfitbilder for deg? Nei, ikke det hele tatt .. 

Har du kallenavn på venninnen din Frida? Lille frosk eller bare Snuppa/Søta.

Leser du blogger til de på topplisten? Ja, jeg er iallefall innom tcmn, sophieelise, fannyba, annais og martheborg.

Hvem er dine bestevenner? Helene er min bestevenninne, så har vi selvfølgelig Frida og Kornelija.

Når har du bursdag? 06. Oktober

Kan du vise huset ditt inne og ute? Nei, jeg kommer ikke til og gjøre det. De andre må jo få ha sitt privatliv.

Har du noen tips til hvordan man kan bli like flink å blogge som deg? Kan komme med tips i et innlegg.

Hvor mange feil hadde du på teoriprøven for bil? Jeg hadde 2 feil.

Godtar du alle venneforespørslene på Facebook? Ja, jeg godtar alle sammen.

Liker du å gå med høyhæler? Ja, jeg liker det .. litt for mye .. elsker SKO!

Du vet den personlige avtaleboken som du har designet, hvor er den kjøpt? tryckdig.se

Hvor mange hull har du i ørene? Hvor tok du dem? Hva kostet det? Jeg har 5 hull i ørene, 3 på venstre å 2 på høgre.

Hvor høy er du? 156.5  (sist jeg sjekket)

Hva syns du om jenter med rødt hår? Jeg syns det er utrolig tøft og ikke minst stilig.

Hvem ser du opp til? Mamma.

Hva gjør du på fritiden? Jeg sitter på pcen og blogger, er ute og tar litt bilder når jeg føler for det, og jeg gjør mye lekser. Jobber en god del på jobben og jeg slapper for det meste av, er på korøvinger på mandager når jeg ikke har prøver eller innleveringer.

1 kommentar

1 thought on “ukens leserspørsmål #3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *