ukens leserspørsmål #2

Categories SPØRSMÅL

Hvor mye kostet den sorte blazeren din fra HM? Den kostet 199kr , ble kjøpt sommeren 2011.

Har dere Gina Tricot eller Bikbok der du bor? Nei, nærmeste plass med GT og BikBok er Amfi Moa i Ålesund.

Hvor får du penger i fra, i og med at du shopper en del? Jeg har egen jobb.

Hvilken parfyme bruker du? Bruker mange! Akkurat nå er det Twilight.

Hvor lang tid på morningen bruker du på å finne klær? Kan være alt fra 5 til 15 minutter, om jeg ikke gjør det på kvelden.

Hva heter kjøpesenteret i din hjemby? Fosnavåg Brygge og Holmsild Brygge.

Den leopardmønstrede kjolen din, hvor er den fra? Den er fra illusion, men vet ikke om de selger dem lengre.

Når fikk du lappen? 22. Februar 2010.

Favorittmaten din? Kylling med ris og salat.

Hvilket program bruker du for å redigere videoene dine? Windows Movie Maker.

Hva er ditt beste sommerminne? Når jeg var i Kristiansand, Bergen, Stavanger og Lom og fikk møte mange av vennene mine + fikk være med familien min. Turen var ekstremt hærlig, det og komme seg bort var et stort pluss. Det var sommer 2010.

Hvor er det du kjøper klærne dine? Cubus, Bik Bok og Gina Tricot.

Hvorfor er aldri Frida på bloggen mer? Vi er ikke så veldig mye sammen på fritiden, for begge har egne liv og går også på forskjellige skoler, vi er sammen når vi er på korøving på mandager, og er sammen når vi jobber sammen en sjelden gang. Men kanskje Frida dukker opp på bloggen en eller annen dag nå i 2012.

2 kommentarer

2 thoughts on “ukens leserspørsmål #2

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *