antrekk fra august til november

Categories ANTREKK

Fikk spørsmål om jeg kunne “samle” alle antrekkene mine i en post, og det kan jeg selvfølgelig gjøre! Så her er de aller fleste antrekkene som er postet på bloggen fra begynnelsen august til november. Kanskje det kan være en idè å fortsette med – å samle alle antrekkene av og til i et innlegg? Jeg har ikke skrevet hvor klærne er fra – dere får spørre i kommentarfeltet, eller sjekke arkivet  🙂

Jeg er ikke spesielt flink til å finne plasser og ta antrekksbilder eller andre bilder, men når først idèen kommer, så kommer fantasien og inspirasjonen for fult! Fra august til november, har det også vært veldig vær skifte, selvfølgelig merkes det veldig på hvordan jeg klær meg, for jeg prøver å ikke bli syk selvom det er har gått opp og ned de månedene. Jeg har også vært litt dårlige til å variere klær, men håper dere liker dette her uansett, folkens 🙂



3 kommentarer

3 thoughts on “antrekk fra august til november

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *