Temadag; jenter som gutter , og gutter som jenter!

Categories RUSS

Kategorien “russetid” kommer til og følge meg gjennom hele dette året, siden jeg går allmenn påbygging, vg3 er jeg Russ på skolen min sammen med flere hærlige andre medelever (vg2 også). Bestevenninne mine er også russ dette året, det blir knall!

I dag hadde russestyret planlagt “temadag” for alle russene på Herøy Videregående Skole, sykt! Jentene skulle kle seg ut som gutter og da vet jo alle hva guttene skulle kle seg ut som eller? Dagen derimot har vært AWSOME! Bilder ble tatt, minner ♥

Mona og Hilde var helt synkroniserte ( fredagsmat : pizza fra kantina)


Malin hadde skikkelig lyst på bloggen ^^ ..


två söta pojkar 🙂 (fotograf : Hilde Amalie)

Er du russ, har dere temadager på skolen?

6 kommentarer

6 thoughts on “Temadag; jenter som gutter , og gutter som jenter!

  1. sv: takk for at du kommenterer på bloggen min! 🙂 Ja vi må liksom være fin hele tiden! Guttene trenger bare litt gele i håret og en jeans og en vannlig skjorte så er dem klar. Ikke trenger dem smykker og ingen sminke osv osv ;p
    Så utrolig artig med sånne tema dager da 😀 jeg er ikke russ, men har vært det! 🙂 men vi hadde ikke noen sånne dager 🙂

  2. hhaha, søte dere var 😀 kult da!
    Vi hadde ikke slikt da jeg var russ i fjor nei!! Men vi hadde temadager for 1klassingene haha… Så de dagene de ikke ville kle seg som vi hadde sagt – så gjorde vi streker med dem. 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *