Spørsmålsrunde med premie ..

Categories KONKURRANSE

Denne helgen har jeg selvsakt frihelg, og ønsker mer enn gjerne og blogge. Men jeg har verken ideer, inspirasjon eller noe annet på verken hjerne eller hjerte, så i dag tar jeg meg bloggfri dag, men den blir ikke helt bloggfri, men jeg har “pause” skal jeg nemmelig sette i gang en spørsmålsrunde hvor 3 stk stikker av med hvert sitt brun og blid solkort + neglefil og tattoo.

SPØRSMÅLSRUNDEN

  • Still max 5 spørsmål pr. kommentar.
     
  •  Du kan skrive så mange kommentar du ønsker (øker sjansen)
     
  • Du kan delta selvom du ikke har blogg

  • Du må huske og skrive NAVN , BLOGGADRESSE ELLER MAIL.

  • Dere kan spør meg om det dere lurer på.

  • Svarene kommer på videoblogg.

  • Vinnerene blir kåret på videobloggen, når spørsmål og svar kommer ut. 

  • LYKKE TIL ALLE SAMMEN! 

 

31 kommentarer

31 thoughts on “Spørsmålsrunde med premie ..

  1. – Hva inspirerer deg til å blogge?
    – Hvilkede blogger leser du?
    – Hvorfor har du så fin blogg?
    – Hvem er dine BESTEVENNER? (elr gode venner)
    – Hvorfor begynte du å blogge?<3
    -klemmer fra Mie ( Om jeg vinner så vil jeg også gi solkortet til bestevenninna til søstra mi <3

  2. så kult!
    – på en skala fra 1-10, hvor interessert/opptatt er du av mote?
    – hva heter din favoritt butikk?
    – hvilken farge er rommet ditt?
    – hva kostet det siste du kjøpte?
    – hva er ditt beste barndomsminne?

  3. * Hvordan er du som person?
    * Hva er ditt mål her i livet?
    * Hva tror du mest på her i verden?
    * Hvorfor startet du og blogge?
    * Har du noen mål med bloggen eller skriver du for din egen del?

  4. Hva er det beste du vet?
    Hvorfor blogger du?
    Drømmetypen? hvordan er han?
    Snus eller røyk?
    Hva vil du oppnå med blogging?
    – Husk hvis du kommenterer min blogg kommenterer jeg din,hvis vi forsetter slik har du fått deg en ny leser! 🙂

  5. Hvor høy er du ?
    Kan du legge ut et bilde fra da du var 1 år ?
    Om huset ditt brant, alle i familien klarte og komme seg ut og du fikk velge EN ting og ta med, hva ville det vært?
    Leser du noen blader ? (topp, mag, cosmopolitan, streetstyle elns)
    Hvor mange venner har du på blogg?
    Hvem er din beste venn?
    Liker du best og synge eller danse?
    Hva er din ekte hårfarge ?
    Favoritt film ?
    Hvilken linje går du på skolen ?
    Hvor mange barn vil du ha, når du skal ha det ?
    Har du dyr?
    Har du noen gang ridd en hest?

  6. Favoritt butikken din? 🙂
    Liker du å ri på hest? 🙂
    Favoritt ting i verden? (noe du kan gjøre lissom, en sport, henge med venner/familie, osv..) 🙂
    Hvor kjøper du klær ? 🙂
    Er du kristen ? 🙂

  7. Hvilket reisemål hadde du valgt om du kunne reise hvor du ville i verden?
    Har du reist mye i ditt liv?
    Hvilke land har du vært i ?
    Og hvilket land av dem du har vært i, har vært din favoritt? 😀
    Er du glad i å reise, eller liker du deg best hjemme?

  8. Hva liker du best å blogge om?
    ditt høyeste ønske i live?
    Hvorfor blogger du som du gjør?
    Bruker du skjorter? Hvis ja, bruker du de oppi buksa med belte til og har de stramt oppi, eller bare noen millimeter på innsiden?

  9. Kva heiter din bestevenn ?:))
    Kva er favorittmaten din ?:D
    Kva heiter skulen du går på?:)
    Kva skule gjekk du på når du var liten ?:)
    Er du opptatt av mote?
    På ein skala til 1/10 kor fin synst du du er?:))
    Kar i kvalsvika♥ du bur ?:P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *