Leser spørsmål 24 August 2011

Categories SPØRSMÅL

POSTET AV : MAGNUS
SPØRSMÅL : MANGE FORSKJELLIGE!

Hvor lenge har du blogget?
siden februar 2009 på denne bloggen, men noen mnd på alle de andre bloggene jeg har hatt.

Har du peiling på aldersgruppen som leser bloggen din?
– Ja, jeg vet litt om aldersgruppen som leser min blogg. Det er alt mellom 13 – 30 🙂

Hvor lang tid bruker du på badet før skolen starter?
– Jeg bruker å stå opp halv 7, og står kanskje på badet i 15 eller 20 minutter ( kommer ann på hvor trøtt jeg er). 

Hvilke programmer bruker du for å lage de råååstilige headerene du har på bloggen (har lest en stund) ?
– Jeg bruker picasa 3 og photofiltre , begge programmene kan lastes ned fra google.

Er det mange butikker i Kvalsvika?
– Nei, dessverre! Ingen butikker, nærmeste butikk er 5 minutter unna med bil.  SPAR NERLANDSØY!

Hvor høy er du? 
– Jeg er 156.6 sist jeg sjekket ( jeg er lav, haha). 

1 kommentar

1 thought on “Leser spørsmål 24 August 2011

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *